강연자 : 에밀 요한센
* Animation Curves
- 2D 의 커브 밸류에서 사용한다.
- 포인트를 간단하게 정의 한다.
- 자유로운 맵 구성
- 에디터를 시각적으로 볼수 있다.
- 디버깅을 쉽게 이해하도록 시각화되어 있음
Ex)
Direction Speed
Camera Blend and Clamp
- 애니메이션 커브를 이용
- 키가 움직이는 프레임의 범위를 지정 그 안에서 부드럽게 움직이게 한다.
* Date ReUse
- No duplicate effort
- 1:1 with users expectations
- High Quality
- NO Runtime OverHead
Ex) Stealth System
- 라이트셋팅으로 통해서 라이트 배이킹을 통해서 숨겨진 부분을 만든다.
* Reflected State Machine
Code ReUse
Limited points of failure
Natural syntax
* Self Contained WebPlayer
TextAsset
- All relevant code contained in project
- Straight forward versioning
- Easy testing and deployment
* Rapid Game Development
* Importers
- Package Setup
-> Non-script dependencies
-> Project settings
-> in-editor hands-on
* Workflow Automation
- Eliminate common repetitive actions
- Boost team morale
- Speed up iteration time
- Increase team productivity
- IN-editor hands-on
*Bundles
- Manifest
-> Hands-off update
-> Direct access
->
Prefab Bundle
- Natural workflow
- Simple deploy build
- In-editor hands-on
-
Script Bundle
- Additional code bundle
- Familiar workflow
- in-editor hands-on
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